PG Draadafsluitingen

Zichtremmers in heel Limburg

De beste manier om uw kinderen en dieren te beschermen?
Maak een afspraak of vraag een gratis offerte

EEN MAXIMUM AAN PRIVACYBESCHERMING

Nieuwsgierige blikken uit uw tuin weren van buren of passanten? Uw kinderen of dieren extra bescherming bieden?

Laat uw oog vallen op onze zichtremmers: de perfecte uitweg voor meer privacy. De ideale zichtremmers zijn functioneel en duurzaam, maar ook mooi om naar te kijken. PG Draadafsluitingen biedt verschillende oplossingen in zichtremmers: houten tuinschermen, zichtdoeken, steenkorven, heidematten, gevulde dubbele staalmatten of pvc-lamellen. Deze zichtremmers of tuinschermen werken we mooi af en plaatsen we vakkundig.

WAAROM KIEZEN VOOR ZICHTREMMERS?

Ideaal voor extra privacy

Minder omgevingsgeluiden

Bescherming van planten tegen verbranding door de zon

Extra veiligheid voor kinderen en huisdieren

Meer schaduw

Bescherming tegen wind en stof

Tuinschermen

Een houten tuinscherm is een klassieker als het op afscherming aankomt. Het schermt u dan ook volledig af van nieuwsgierige blikken, maar vangt ook verrassend veel geluid op. Tuinschermen komen overal tot hun recht en kunnen gecombineerd worden met beton.

Zichtdoeken

Zichtdoeken, afschermdoeken of tuindoeken zijn quasi of volledig ondoorzichtig en bevestigen we tegen een andere afsluiting, zoals een draadafsluiting om extra privacy te creëren.

PVC lint

Dit is een kunststofproduct voor het dichtmaken van ruitvormig harmonicagaas. Onderhoudsvrij, kleurvast, milieu vriendelijk en heel eenvoudig aan te brengen.

Steenkorven

Steenkorven worden meer en meer gevraagd als zichtremmer. Deze stalen korven met opeengestapelde stenen scheppen een strakke sfeer, maar passen bij elke woonstijl. Ze hebben bovendien een heel lange levensduur en vergen geen enkel onderhoud.

Heidematten

Meer privacy creëren op een natuurlijke manier? Dan zijn dikke heidematten wellicht een goede keuze voor u. Deze natuurlijke matten zijn opgebouwd uit een dichte kwaliteit. Heidematten worden geplaatst tegen bestaande afsluitingen voor een natuurlijke privacy.

Kunsthagen

Kunsthagen hebben de looks van groene hagen, maar dan zonder het onderhoud en werk dat komt kijken bij van echte hagen! Ze verminderen inkijk en zijn beschermd tegen verkleuring door Uv-stralen.

OP ZOEK NAAR EEN ZICHTREMMER WAAR U ÉN UW BUREN GRAAG OP KIJKEN? NEEM METEEN CONTACT OP MET PG DRAADAFSLUITINGEN VOOR MEER INFO OF EEN OFFERTE!